wat een beetje regen doet - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu wat een beetje regen doet - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu

wat een beetje regen doet

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg hans

12 December 2014 | Australië, Atherton

good morning Holland

Het is een paar dagen erg warm geweest, zelfs voor hier op de berg. we raakte in de keuken gisteren de 33 graden, volgens Warren in 15 jaar niet meer zo heet geweest. Maar de afkoeling was nabij. Het werd inktzwart boven de bergen en ja hoor daar kwam het, in een uur 70 mm en om het af te toppen in de nacht nog eens 10 mm. Vanochtend was het stralend, maar langzaam zag je de damp weer optrekken voor een nieuw ordeal. en ja zojuist (15.00 uur) weer een buitje gehad lekker opfrissend maar het is niet meer zo heet, ongeveer 27 graden. Om te laten zien wat een beetje regen in een week doet heb ik er 2 vergelijk foto's bij gedaan. Je hoort en ziet het groeien. Verder een paar lekkere dagen gehad, heb gevist in het meer en zowaar 7 vissen gevangen. Leken wel piranha's zoveel tanden in hun bek. Te klein om op de BBQ te gooien dus wachten tot het zeevissen. Met de kerst ga ik waarschijnlijk met een oude buur Paddy. But don't trust a aussie!! been there and done it. Ook de carpoort nog ff geverfd lekker werkje in de regen.
Jullie zien, ik vermaak me wel hier. Oja ga ff netten uitzetten in het meer met watermeloen erin. Dit om yabbie's te vangen. zijn grote zoetwater kreeften, heeeeeerrrrlijkkkk. Had er van de week 9 dat is een groot maal.

nou doei allemaal
en niet huilen omdat jullie de BBQ niet hadden geraden hahaha.
oja Nanda ga weer shoppen! brood etc halen. de bakker is weer niet langs geweest.

• 12 December 2014 - 13:16

Joop:

Echt ik heb met je te doen:-). Was bijna bij je langsgekomen om het s.klaas cadootje (speculaas) te brengen,maar Frans vond dat geen goed idee. wel jammer. Veel plezier en zon.