Paradijs - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu Paradijs - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu

Paradijs

Door: Denise en Hans

Blijf op de hoogte en volg hans

11 Januari 2015 | Australië, Airlie Beach

Vandaag zijn wij met zijn drieen op een paradijselijke cruise geweest naar de whitsunday islands. Na een anderhalve uur durende tocht kwamen we aan bij Whitehaven. Hier hadden we een uitkijkpunt over een van de mooiste stranden ter wereld. Zelfs uitgeroepen tot de top 10 door Unesco. Hier heerlijk overheen gewandeld om vervolgens door te gaan naar Hookisland om te gaan snorkelen. Hier schitterende vissen gezien en prachtig koraal tijdens het snorkelen. We hadden stiekem visvoer meegenomen uit Daydream Island om te visjes te lokken en zodoende zwommen we door hele scholen vissen. Na een betoverende vaart terug naar de haven van Airlie kunnen wij terugblikken naar een heerlijke dag op zee ( behalve onze verbrande ruggetjes ondanks de factor 50 ). Morgen zullen we en saaie tocht door de whoop whoop moeten maken naar Rockhampton.

We hebben inderdaad genoten van een paar heerlijke dagen hier. De meiden samen een dag dagdromen op Day Dream island en ik zeevissen en dan deze geweldige dag erna. Ik kan een ieder die ooit naar Australie op vakantie gaat dit aanraden. je waant je in paradijs onder water.
Helaas is het rif op zijn retour door het vele toerisme (waar wij ook aan mee doen) maar er zij ook eco tours. Nou mensen op naar Rocky the big smoke in the never never.

• 11 Januari 2015 - 13:47

Ria Kaptein:

Leuk om jullie belevenissen te lezen. Het is heerlijk genieten daar, nog veel plezier voordat je weer terug moet naar het natte stormachtige Nederland.
    Groeten, Sim en Ria

• 11 Januari 2015 - 15:00

Corrie:

Schitterend zeg, die witte stranden.
    Dat heb ik zelf volgens mij nooit zo gezien.
    Heel mooi!
    En dan nog die 2 mooie fotomodellen op het strand!!
    Trots op jullie hoor!
    Geniet ervan
    En dan morgen (vandaag?), een dagje rijden door de bush,bush
    Nou ja, 500 km. is nog te overzien he
    Hoor wel weer van jullie verdere avonturen
    Groetjes,
    mama/corrie