Zeevissen & Day Dream Island - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu Zeevissen & Day Dream Island - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu

Zeevissen & Day Dream Island

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg hans

10 Januari 2015 | Australië, Airlie Beach

Vandaag een ME - time dagje gehouden. Vader ging een hele dag zee vissen en Denise en ik een dagje naar Day Dream Island spa & resort . Wat de benaming al aangeeft....lekker dagdromen op een mooi eiland!
Vader meer dan 20 vissen gevangen....hij heeft het helemaal naar zijn zin gehad. Ook mocht hij als tolk fungeren voor de duiters wat hij uiteraard prima vond. Denise en ik een leuke tour gehad over het eiland met o.a. vissen voeren en wetenswaardigheden gehoord over de zeevissen die in de aangelegde grote lagoon op het eiland rondom het resort was aangelegd.
Nog leuk gesnorkeld daar in een mooie vol koraal overgoten kleine baai. Verschillende mensen waren daar de vissen aan het voeren waardoor wij in scholen prachtige vissen aan het snorkelen waren. Papegaaivissen...zwart wit/geel gekleurde vissen enz. Prachtig! En zo dichtbij!
Daarna een wandeling van 20 min. over het eiland met mooie vergezichten . Na de lunch hebben we heerlijk genoten aan één van de vele zwembaden aan zee van het eiland/resort en lekker ge- day-dreamt.
Kortom een heerlijk dagje relaxen voor ons allemaal. Eenmaal terug aan het vaste land had vadertje al wat boodschapjes gedaan en hebben we zijn vers gevangen vis als avondmaal genuttigd.
Morgen gaan we nog een mooie tour maken....namelijk nogmaals naar de Whitsunday Islands maar nu naar White Heaven Beach om te snorkelen op het rif en van de hemelse witte stranden te genieten.

• 10 Januari 2015 - 23:10

Jose:

Nou luitjes jullie zijn lekker aan het genieten! Ik herken de camping van Arlie Beach op jullie foto's en ik heb nog goede herinneringen aan de snorkelpartij op het riff.

Doe de groetjes aan Nemo ( en de volgende stop is vast en zeker Hervey Bay?!)