ga het verklappen - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu ga het verklappen - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu

ga het verklappen

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg hans

09 December 2014 | Australië, Atherton

goodmorning Holland

Ten eerste weer bedankt voor de leuke reacties, Ja Frans zal trots op mij zijn omdat ik de cowboy heb gespeeld!! Nu het object BBQ. Ik had wel gedacht dat Joop het zou raden, omdat hij over Gods wegen zijn sleurhut overal heen trekt. Het is een GASFLES. de kop eraf geslepen een er onder gelast. deurtje erin en je hebt een BBQ. Niet proberen met een volle fles!!!!! In dit geval is het een kleine fles maar heb ook grote flessen gezien voor familie's hahaha.

Nu hebben we weer een probleempje enkele jaren geleden heeft Warren een boomhut gemaakt. In een zogenaamde rode eik. onder die hut aan de voet van de stam heeft hij een grote zandbak gemaakt en een schommelplaats.
De oen heeft onder het zand van dat blauwe zeil gelegd. er kon dus geen water meer doorheen en zodoende heeft de boom dit jaar geen blad meer.
Ga de boom toch nog proberen te redden door een stel takken eraf te zagen.
Misschien genoeg om de boom weer een zetje te geven. Weer een leuke job en we hebben weer BBQ hout.

Nou luitjes nog ff en dan zijn de meiden er en gaan we echt vakantie vieren.

Weer tot horens en de groenten van

Hans

• 10 December 2014 - 08:56

Es:

Hi pap,
    Wat een coole hut!...wel een trieste boom idd. .
    Ik word steeds meer zenuwachtig....het gaat nu erg hard.