De eerste storm - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu De eerste storm - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu

De eerste storm

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg hans

06 December 2014 | Australië, Atherton

mogge luitjes

Het is weer zondag en realiseer me dat er al een derde van de vakantie opzit. Gaat dat ff hard. ff voor Carl, nee geen prijs! nog nooit een houten of een plastic BBQ gezien dus ijzer is normaal.
Gisteren de eerste storm gehad, normaal in begin november dus een maand later. Maar wat een beauty heb een paar prachtige foto's gemaakt van het natuur geweld. Alles bij elkaar is er in een paar uur 26 mm gevallen dus hebben we aan het randje van de bui gezeten. Niet erg anders spoelt het alleen maar weg. Had gisteren morgen ook nog een geintje aan de hand. Om een uur of 5 hoorde ik een auto stationair draaien en behoorlijk eindje weg.
Omdat het hier zo stil is in de nacht valt dat direct op. Na een minuut of 5 hoorde ik de auto wegrijden. Me zelf omgedraaid met het idee die moest zeker piesen. Echter om half 6 hoorde ik een kudde koeien loeien en als goed boerenzoon weet je dat er iets fout is. Kortom nest uit een gaan kijken wat er aan de hand was. Liep er een hele kudde koeien met kalven op de weg, en die zijn van de buren. Ik voorzichtig ze opgejaagd e gelukkig geen verkeer op de weg. Uiteindelijk heb ik ze allemaal weer in het land gekregen. De onverlaat welke was gestopt had gewoon het hek open gezet. De L..! Heb samen met de buurman een groot slot op het heb gezet nadat ik eerst een ketting eraan had gelast. nu nog eens proberen!

oke luitjes ga ontbijten

doei

  • 08 December 2014 - 15:20

    Walter:

    Zo Hans, je begint al een echte cowboy te worden.
    Ik lees je verhalen met veel pllezier.

  • 09 December 2014 - 12:53

    Caroline:

    Wauw wat een prachtige foto's!!! Ook dat cowboytje spelen gaat je goed af, merk ik. Maarre hoe zat dat nou met die bbc? Dat wil ik nu natuurlijk wel ff weten. Kijk, dat hij van ijzer is, ziet een kind van 5 ook! Daar hebbie geen tru... voor nodig, toch?
    Have fun, koeienhoeder
    Caroline

  • 09 December 2014 - 22:30

    Denise:

    Whaha pap er wil iemand scheren met je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Atherton

hans

Actief sinds 25 Okt. 2014
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 29262

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 18 Januari 2015

australie met de 2 dochters

Landen bezocht: