soms zit het mee soms zit het tegen - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu soms zit het mee soms zit het tegen - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu

soms zit het mee soms zit het tegen

Door: hans

Blijf op de hoogte en volg hans

27 November 2014 | Australië, Atherton

Well folks here is a update

Hahahah, ff niks meer gehoord maar er beurt van alles hoor, ten eerste die k kat heeft al meer dan zeven halfdode salamanders op mijn patio achter gelaten. De mangle speelt met ze tot ze half dood zijn hun staart kwijt zijn en het hoofd er nog een beetje bij hangt. Op dat moment is er geen fun meer dus ga ik weer wat anders achterna. Gisteren eindelijk wat regen gehad maar het verdampte ook direct. zal wel wat groener worden nu want het is loss grond hier wat het water goed vasthoud. Ook gisteren de afvoer langs de weg gemaaid. Moet wel want dat is een goede hide-out voor slangen. Al met al een goede dag werk en ook nog met de broer van Warren afgesproken om op zijn kleine hide-out te komen. Daar begon de ellende, vandaag gepakt en gezakt naar Gavin, auto gestart en halverwege dacht ik wat rijd dat f.. ding slecht. Kijk in de spiegel en zie een lekke band k.u.t. en in de middle of nowhere. Gelukkig en soort pomp aan boord dus opgepomd tot 44 pond en gaan met die banaan. Bij Gavin er was nog maar 15 pond in de band. Hoe dan ook leuke dag gehad daar en toen weer opgepomd naar Atherton alwaar ze bij een soort kwikfit mijn spare hebben geruild voor de croke one.
Ja soms zit het mee en soms zit het tegen allemaal werk wat niet zou moeten gebeuren als de bande onder deauto maar goed waren.
Heb gelijk maar nieuwe voor hem besteld hahahah heb het Warren ff gemaild het antwoord was grgrgrgrgrg but do it mate.
nou tot horens

• 27 November 2014 - 13:39

Joop :

Ik hoor het al, dit is geen vakantie maar een workout !!

• 28 November 2014 - 13:13

Caroline:

Nou Hansie, ik zie het al weer. Je bent nog maar net uit ons gezichtsvekd of je comva laat al weer te wensen over!!! Oh well, buiten wat slangen, je kat en enkele andere beessies heeft niemand er (nog) last van. Maarre, ging je nu op vakantie of is het meer bezigheidstherapie wat je daar in die hitte allemaal aan het uitspoken bent??? Anyway, volgens mij geniet je er met volle teugen van dus ga er vooral lekker mee door. Groetjes Caroline