kleine en grote dingetjes - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu kleine en grote dingetjes - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu

kleine en grote dingetjes

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg hans

24 November 2014 | Australië, Atherton

Ben nu mijn derde dag alleen aan het afsluiten, heb besloten dat ik een grote steak heb verdient met een glaasje plonk (wijn).
Warren belde vanmorgen dat hij in de rij stond om aan boord te gaan van zijn cruise met nog 3500 andere aussies. Hij belde natuurlijk op een verkeerd moment, lag net onder de grasmaaier. FF voor Hans Rijnaard het is een John Deere dubble blade mower. Ding reed haast niet meer en Warren was er ook nog eens mee in een rol draad gereden. Heb allebei de v-snaren vervangen en de bladen gekalibreerd en geslepen. Hij rijdt weer als een jekko. Heb gelijk 1 ha gemaaid lekker werkje in dit zonnige weer, alleen mijn oren zijn nu verbrand shit. Verder is het tuin onderhouden, heb groenten voor een weeshuis, kippen voeren en die mangle kat in de gaten houden. Beet daarnet in mijn teen dus heeft vliegles gehad. Kwam ff later weer slijmen bij me nadat die over de 5 meter was heen gekomen. zo zie je maar alle maal kleine en grote dingetjes om een mens zoet te houden. Het voordeel is alles mag niets moet, is toch lekker!
now folks till next time

  • 24 November 2014 - 13:12

    1 Ste Hans:

    Hé Hans,

    Je bent lekker bezig met die klussen. Rijdt het ook allemaal weer? Zal wel een joekeloeres van een grasmaaier zijn. Zou ik ook wel eens willen proberen! Je was het zeker goed zat na zo'n vlucht. Ik heb even je verslagje gelezen. Nou veel plezier en ik lees je wel weer

  • 24 November 2014 - 13:30

    Caroline:

    Hoi Hans,
    Tjonge Hans als ik je hoor over je klusjes daar en het gemak waarmee je weer gewend bent Downunder heb ik nu al medelijden met je dat je tzt gewoon weer terug moet naar Nederland! Maar, nu ben je daar en volgens mij heb je de tijd van je leven. En dan nog eens het vooruitzicht dat je meissies ook nog die kant uitkomen: toppie gewoon. Zijn je handen inmiddels weer schoon van het gedoe aan alle joekeloeresen van gras- en andere maaiers? Alhoewel, op de farm moet je denk ik niet al te nauw kijken. Geniet er maar lekker van, ik ben jaloers op het mooie weer maar hier mogen we tot nu toe ook niet klagen. Later
    Caroline

  • 25 November 2014 - 18:17

    Evert:

    He Hanssie,

    Goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen en leuk om de foto's van de omgeving weer te zien. Ook lees ik dat weer moeilijk stil kan zitten (Haha). Doe Ann en Warren de groeten ik zal jullie reisverslagen volgen. Groetjes vanuit het steeds kouder wordend Nederland.

    Evert


  • 26 November 2014 - 11:35

    Joop:

    Balen dat je het zo slecht hebt. Gelukkig heb je niet van die hele grote oren :-).
    Ik denk dat ik maar jouw kant op moet komen om het vocht uit mijn knie te laten verdampen. Enjoy!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Atherton

hans

Actief sinds 25 Okt. 2014
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 29320

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 18 Januari 2015

australie met de 2 dochters

Landen bezocht: