home alone - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu home alone - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu

home alone

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg hans

22 November 2014 | Australië, Atherton

Hallo allemaal

Weer ff geleden dat ik aan het bullshitten was maar het is dan zover.
Warren en Anne zijn op cruise naar de eilanden en NG. Als de koppensnellers maar koest zijn daar. Gistermorgen zijn ze vertrokken. Dus heb de place to myself, Home alone. Heb gisteren de bulldozer gesloopt. Moesten een paar onderdelen vervangen worden en heb dat grote ding gelijk olie ververst. Filters vervangen en de dieseltank schoon gemaakt. Zag er uit als een mijnwerker, tjonge wat was dat smerig. Wel een leuk klusje voor de middag want het is stinking hot dan en in de schuur is het lekker koel. Maar was pas laat klaar. Tevens alle perken gesproeid en heb daar gelijk maar een bad in genomen. koelt lekker af. Jullie hadden nog een foto tegoed van mijn eerste avond hier en die doe ik erbij.
Ga vandaag ff naar de Yungaburra market en de broer van Warren.
nou tot horens.

Hans

• 23 November 2014 - 08:15

Denise:

Ziet er goed uit vadertje. Gaan wij ook een ritje bulldozeren?