weekend weer voorbij - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu weekend weer voorbij - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu

weekend weer voorbij

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg hans

01 December 2014 | Australië, Atherton

Hallo allemaal, is al weer ff geleden dat ik wat aan het mailen was.
Is een vrij rustig weekend geweest en een zaterdag heeft het ongeveer 10 mil geregend. Zet nog geen zoden aan de dijk maar beter wat dan niets.
Vrijdag was het nog gort droog en heb dus alles veel water gegeven. gaat het dus regenen, moet ik meer doen. je ziet het al wel groener worden en ze voorspellen zelfs onweer. Maar zoals in Nederland ze kunnen het weer van gisteren niet eens voorspellen. Zaterdag lekker op mijn gemak naar Atherton geweest en ff shoppen geweest. Ja het is tenslotte ook vakantie, maar wel lekker als je zo nu en dan ff kan rommelen. Zondag vroeg wakker en ben toen ff naar het oerwoud gelopen vlak aan de weg. Corrie weet je wel die paddock die Warren en ouwe Jim hebben gehakt voor het goede hou wat er nog stond en waar die gigantische dode boom stond die je bijna vanaf Atherton kon zien staan. Oke ik daar was ik mijn camera vergeten, LUL. Want toen ik daar was sprongen er twee boomkangoeroe's uit de boom zal je altijd zien. Wel een prachtig uitzicht vandaar en zal de meiden meenemen daar naar toe en camera!!!!. Een van de grondpalmen is zomaar in bloei geschoten en snel ook binnen een week heb hier wel een foto van hahaha. Nou folks maandag is hier haast voorbij en jullie horen weer van mij.

  • 01 December 2014 - 13:27

    Nanda:

    Oh, lekker wezen shoppen! Heb je nog iets leuks gekocht :)) ?

  • 03 December 2014 - 12:09

    Hans Wildschut:

    Hoi Hans,
    Wat leuk om te lezen allemaal. Ik hoop dat je een mooie tijd hebt daar down under met je twee dochters.
    Dat ik nou net moet lezen dat je je camera af en toe vergeet! Zonde man. Dat ding moet gewoon de hele dag op je buik hangen als je daar op pad bent!

    Een fijne tijd Hans en tot volgend jaar!

    Vr gr Hans W.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Atherton

hans

Actief sinds 25 Okt. 2014
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 29320

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 18 Januari 2015

australie met de 2 dochters

Landen bezocht: