dagje Cairns en auto ophalen - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu dagje Cairns en auto ophalen - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu

dagje Cairns en auto ophalen

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg hans

16 December 2014 | Australië, Atherton

ten eerste bedankt voor jullie leuke reacties.

Hebben gisteren een dagje Cairns gedaan, ik moest de huurauto ophalen op het vliegveld. Warren en Anne hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om Warrens moeder te bezoeken en boodschappen te doen.
Had eigenlijk een Toyota RAv4 gehuurd maar Hertz had deze allen in de twowheell versie en ik had duidelijk een 4wheel drive gevraagd. Geen probleem bij Hertz kreeg gelijk een Mitsu Outlander mee in 4wheel versie.
Mag hiermee ook door de Daintree gelukkig. Deze weg is alleen geschikt voor 4wheels drives. Je rijdt daar door verschillende rivieren en stijle hellingen ongeasfalteerd. En dwars door het oerwoud echt leuk om te doen.
Zondag ga ik zeevissen en moet om half 7 in Cairns zijn dat betekent voor 5 weg. Je moet er wat voor over hebben. Ga ongeveer 60 kilometer varen naar het rif voor Port Douglas en daar uitgooien. Hopelijk vangen we wat. Zal foto's maken Teus en als het goed is ook van de BBQ later.
We gaan zo de dinkie te water laten om de bomen te zagen in het meer wordt lachen zal een reportage maken hiervan.
Oja Frans bedankt voor je replay jammer dat alles 2 keer moet hahaha.
Krijg als ik terug ben wel wat lekkers vanuit het oudevandagen buro.

groetjes

Hans