on the road again - Reisverslag uit Cardwell, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu on the road again - Reisverslag uit Cardwell, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu

on the road again

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg hans

07 Januari 2015 | Australië, Cardwell

Zal ook nog ff wat schrijven want de meisjes hebben dit gedeeltelijk overgenomen om om beurten hun ervaringen te delen met het thuisland. We hebben een monsoenel weer gehad met erg veel regen. Heb het net ff nagekeken en er is meer dan 150 mm gevallen in 2 dagen. Niet leuk voor hun. Vandaag begon de dag met een prachtige opkomende zon dus op naar het zuiden. Vandaag een dagje aan het strand bij Balgalbeach vlak bij Townsville waar we ook overnachten om daarna door te rijden naar de Whitsunday eilanden. Daar blijven we dan 3 nachten. De meiden hebben het reuze naar hun zin (uitgezonderd de regen) en zien heel veel. Het is wel jammer dat we de Tablelands 2 dagen eerder zijn verlaten. Gisteren hebben we nog een prachtig moment gehad met de zee krokodil (hij heet niet voor niets Sea Croc) welke voorbij zwom bij het restaurant waar we zaten. Geweldig zo'n ervaring van een wild, niet te temmen dier in een super moderne wereld. Ja we zijn in hun land. Helaas heb ik de foto's gisteren niet kunnen downloaden dus doe dit nu. Nou mensen tot over een tijdje.