Bomen rooien in het meer - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu Bomen rooien in het meer - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu

Bomen rooien in het meer

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg hans

19 December 2014 | Australië, Atherton

Hallo allemaal, hier een up-date vanuit down under.
we hebben gisteren aan het rooien geweest in het meer. Er waren een paar grote bomen bij die we op land hebben getrokken. de kleinere kappen we en laten deze in het water zakken, alwaar ze waarschijnlijk zullen zinken vanwege hun zwaarte. Later spoelen deze aan bij de spillway van het meer en kunnen er daar makkelijk worden uitgehaald. Vandaag doen we er nog enkele. eergisteren een begin gemaakt aan een shelter bij het meer.
Arjan zal trots op zijn vanwege onze bouw skills. hahaha.
Zes palen ingegraven en een blok beton eromheen gegoten.
Het was eigenlijk veel te heet om dit te doen maar de redding was nabij.
Het meer! dus elk uur een duik om af te koelen. Heerlijk.
Vannacht nog een mooi natuur schouwspel gehad. Hitte onweer!
Prachtig om te zien elke halve minuut een bliksemflits.
Hoop dat de meiden dat meemaken in Cooktown. Daar heb je dat heel vaak.
Boven Cape York kan je het zien vanuit Cooktown, wat redelijk hoog ligt t.o.v de cape. Nou mensen ga zo rooien en zwemmen de groetjes vanuit hier.

• 19 December 2014 - 23:17

Jose:

Heeee broer! Eindelijk de site gevonden! Je bent lekker bezig zie ik - de kerstsfeer met die bomen

• 19 December 2014 - 23:24

Jose:

Hmm.. de site lust geen plaatjes zie ik! ik had een palmboom vs kerstboom geplaatst. Nou ja. Hou je nog wel wat energie over om met de meisjes op stap te gaan? Vast wel ! Veel plezier en de groetjes daar