lekker dagje werken - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu lekker dagje werken - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu

lekker dagje werken

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg hans

18 November 2014 | Australië, Atherton

Vandaag vroeg op en heb genoten van de prachtige zonsopgang, de parkieten waren ook vroeg uit de veren en kwekten als een bezetene.
Het beloofde een warme dag te worden en dat werd het. Gelukkig zitten we hier bijna 1 kilometer hoog dus was het maar 29 graden met een heerlijk windje. Armen en benen lekker bij gekleurd. Warren is met zijn bulldozer een paar dammen aan het verhogen en maken. Net een klein kind met zijn speeltje voor kenners het is een D7 Cattepillar, dus geen kleine jongen.
Zal morgen wat foto's gaan maken om mee te sturen met de blog.
Zelf ben ik over het land gereden met de 4wheel drive (werk) om wat hekken te maken en later een keukenkastje op te hangen.
Op het eind van de dag ben ik het werk van Warren gaan keuren en hem op gaan halen het te ver om met de dozer heen en weer te scheuren. En dat kreng maakt alleen maar een grote rommel als hij over het land rijd.
Nou morgen weer een nieuwe dag.
Oja de Japjes is uitgesteld tot morgen.
Nou tot later maar weer