eindelijk op de farm - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu eindelijk op de farm - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu

eindelijk op de farm

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg hans

17 November 2014 | Australië, Atherton

hallo allemaal
ben eindelijk gearriveerd op the place to be.
gisteren, zondag, na een lange trip vanuit Taipei, via Brisbane, om half 4 in Cairns aangekomen. Na een minuut of 10 wachten kwam Warren aangevlogen want hij had gezien dat de vlucht reeds was geland. Een half uur eerder dan verwacht. Hij had ook een verrassing vertelde hij.
Nou dat was weer afwachten, maar hij reed Cairns in naar het Novotel en vertelde dat hij en Anne en Ik daar zouden blijven om maandag naar de farm te rijden. Anne moest wat shopping doen ik kon mijn dingen regelen zoals internet aanschaffen etc. Nadat we hadden gegeten bij Charlie's zijn we naar het Hotel gegaan om te pitten. Werd vanmoregen wakker gemaakt door duizenden terug kerende vliegende honden die in Cairns in de bomen nestelen. na een hele dag shopping en ff naar Warrens moeder te zijn geweest richting farm gegaan. Moesten ook nog Jedda (de hond) ophalen in Malanda en waren tegen 18.00 thuis. Nou toen dat fuc...ing internet weer installeren wat een gedoe wat dat betreft hebben ze hier een alleen polici die providers.
Maar het werkt weer en vandaar ff deze update. Morgen komen er nog een stel Japanse Knapen naar de farm voor een zgn. farmstay.
kan ik weer met ze de omgeving gaan bekijken als een goede gids.
Zaterdag gaan Warren en Anne op een cruise zo ben ik 14 dagen geheel alleen op de farm. Heerlijk uitrusten.
Nou mensen tot schrijfs vragen worden morgen beantwoord ga nu pitten.

• 17 November 2014 - 14:37

Corrie:

Gelukkig, alles kids,!
    Veel tijd om uit te rusten heb je niet gehad lees ik.
    Slaap ze,
    En straks 14 dagen de tijd om uit te rusten, dat scheelt weer he
    Doeg,
    Corriee

• 17 November 2014 - 16:03

Esther:

Lekker relaxen nu pap! En die jappen een tour geven in de omgeving vind jij vast helemaal niet erg......hihi is ook op je lijf geschreven.
    Groetjes!
    Kus ,Esther