eindelijk Australische dieren - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu eindelijk Australische dieren - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu

eindelijk Australische dieren

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg hans

09 Januari 2015 | Australië, Airlie Beach

Hier een verslag van onze afgelopen twee dagen avonturen. Gisteren zijn we vroeg vertrokken uit Cardwell om naar onze volgende overnachtingsplaats te reizen : Rolling Stone. ( Whieha de zon scheen weer ) Maar eerst een ommetje via Townsville om daar de Billabong Sanctuary te bezoeken. Na anderhalve week drastisch op zoek te gaan naar wilde Australische dieren besloten we dat de dierentuin ons meer geluk zou brengen. Natuurlijk hadden we de zeecroc al gespot bij Cardwell maar ja dat was wel een eindje uit de kust en uiteraard heel veel dode kangaroes langs de weg maar tja we wilde ze ook wel van dichtbij bewonderen.
Billabong bezat al onze wensen ; de crocadiles, de cassowarys, de slangen, kangaroes die uit onze handen aten en koalas die we konden knuffelen. Na een ochtendje beestjes kijken was het tijd om onze nieuwe stekje te gaan bewonderen. Wat een schitterende camping, en wat een heerlijk zwembad. Na het strand te bewonderen ( waar werkelijk niemand was) zijn we lekker bij het mooie zwembad neegeploft. Naar hoor !!!
De volgende ochtend op weg naar Airle Beach. Een trip door de mango en sugercane plantages. In Airle Beach blijven we drie nachten. Airle Beach is het uitgaanspunt om de Whitsundays Islands te bekijken. We zijn dan ook gelijk onze toertjes gaan boeken. Morgen gaan Es en ik lekker dagdromen op Daydream Island. Een tropisch eiland met een sparesort. Ai wat naar. En ons lief vadertje gaat lekker zeevissen. Hij zorgt voor het avondmaal. Zo komen we allemaal aan onze trekken. Zondag gaan we snorkelen op het rif en een kijkje nemen op Whitehaven Beach. Hoe onze dagen hier gaan verlopen laten wij jullie met onze schitterende foto's wel zien!!!