Aangekomen - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg hans

28 December 2014 | Australië, Atherton

Dag Luitjes,
We zijn ( eindelijk ) aangekomen...! Yeah...en pffff wat een k...lange reis om hier te komen. Dat is echt een nadeel. Ondanks zachte vliegtuigstoelen gaan je kont/nek en alles zeer doen en als je denkt een lekker goed geslapen te hebben blijkt het een hazenslaapje van een kwartier te zijn geweest. Goed de visum was gelukkig nog op tijd in orde gekomen....dank je wel Margot voor je hulp! Wat fijn dat jij er was. Ok..lange vlucht..eerst naar Bangkok toen richting Taipei Taiwan. Daar waren we koud en bekaf..en ik wilde echt de stad niet meer in maar goed, Denise vond dat we toch moesten om in het dag/nacht ritme te blijven. Na een gevecht tegen de slaap toch die stad in gegaan en achteraf de juiste beslissing. De eerste half uur rondlopen in de regen met slaap en kou was afzien maar daarna gaat je lijf toch weer energie opladen. We hebben wel gelachen in Taipei...wat een bijzonder volk. Super vriendelijk, scooter rijdend volk en een kwart met een mondkapje bang ziek te worden of een verkoudheid aan een ander te "geven". En overal in de stad twinkel lichtjes en grote licht reclame borden die we bij het landen al zagen.Vanwege de regen gingen we de metro station in en bleek dat er ook een ondergrondse leven daar is. Marktjes/ winkeltjes/restaurantjes zo gek je niet kon bedenken zat daar onder de grond...dus hebben we ons daar vermaakt. Weer terug met de bus naar de luchthaven en weer een lange reis richting Aussie land. Ik redelijk geslapen in het vliegtuig maar Denise helaas minder goed door een flinke Taiwanese dame die lag te woelen en alle ruimte in beslag nam. Aangekomen in Brisbane...en vandaar een binnenlandse vlucht naar Cairns. Wat waren we die vliegtuigen zat ! Maar we werden in de lucht getrakteerd op een adembenemend uitzicht richting Queensland...prachtige atollen in de zee gezien en eindeloze stranden. En wie stond daar al ( uiteraard ) helemaal klaar om ons op te wachten? Ons vadertje gebruind en wel met een brede lach op zijn snuit ! Heerlijk we waren er! Vanaf toen hoefde we ons niet meer te focussen waar en hoe we naar toe moesten...we werden lekker gereden naar ons verblijf in Triniti Beach. Wauw!!!! Wat een appartement! We waren ge-upgrade want ze vonden het zo leuk...vader met twee dochters. Ongelofelijk wat een luxe en uitzicht! Pal uitzicht op de zee/ 2 ruime slaapkamers/bbq//2 badkamers/ 2 vaatwassers/ fontein/tuinje in huis haha zo gek je niet kan bedenken! Denise en ik het strand even bekeken...wauw echt paradijs!! Uitzicht op tropisch woud en het zeewater pis lauw !Vader heerlijk voor ons gekookt... garnalencocktail , lekkere biefstuk en vers fruit..wat een traktatie...helemaal in de watten gelegd. Vandaag een heerlijk relax dagje houden op het tropische strand ..wat kleur opdoen met 32 graden (-:
Ook hebben we fijn ge-skypt met ons gezinnetje...wat fijn om ze te zien en wat heerlijk dat dat mogelijk is zo aan de andere kant van de wereld!
Hier nog wat foto's van onze eerste belevenissen!
Groetjes luitjes...wij gaan genieten!

• 31 December 2014 - 15:17

Tamara: