een BBQ vraagje - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu een BBQ vraagje - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu

een BBQ vraagje

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg hans

04 December 2014 | Australië, Atherton

hallo allemaal daar zijn we weer met een up-date.
eerst ff Nanda vertellen wat ik heb gekocht bij het shoppen, nou Nan wat dacht je van gewone etenswaren, brood, een pot verf voor de fence enz.
Ja de bakker komt hier niet langs zoals misschien in jou dorp!
Enfin, leuk vraagje voor Hans 1, Joop en Kees. (andere mogen ook mee gokken) Heb een foto gemaakt van mijn kleine BBQ, waar is deze van gemaakt??.
Echt home-made!
Ga deze straks lekker weer op stoken om mijn spare ribs te bakken. Warren had net voor ik kwam een koe in de vriezer gedaan dus er is hier vlees en ribben in overvloed. Woog bijna 500 kilo schoon die Limo.
Verder een paar dagen lekker geprutst en echte doe vakantie tot de meiden komen. Heb de kat al meerdere keren nat moeten spuiten omdat hij mijn zitje gebruikt om zijn gevangen prooien verder te martelen. De mangle!
Gisteren een duif en vandaag een soort ekster. (minor birds heten ze hier)
Verder is het heet geweest vandaag en kraak helder (Carolien het waait hier zoals op Curacao)
nou mensen ik ga bakken doei!

  • 05 December 2014 - 07:19

    Alle:

    Haha ik weet waarvan maar zeg lekker niks over de BBQ

  • 05 December 2014 - 10:48

    Carl:

    ha die Hans alles goed? Je vermaakt je wel lees ik aan je verhalen, mooi!

    Het antwoord...heb het met de tru...getest is ijzer! Waar kan ik mijn prijs ophalen?

    Heel veel plezier nog daar, ps kun jij mij je emailadres (gmail) nog even doorgeven?

    Gr Carl

  • 09 December 2014 - 12:47

    Caroline:

    Hoi Hans,
    Ik heb ff met Kees overlegd na het zien van de foto van je bbc maar volgens (mij en) Kees is hij gemaakt van een drukvat uit een vrachtwagen?? Of een oude boiler (dat dacht ik)
    Joop is eea nu ook aan het onderzoeken.....horen we vast nog wel!
    Je bent idd bezig met een doe vakantie, nou ja, als je meiden er zijn, wordt het echt tijd om te relaxen! Geniet maar lekker van je spare ribs, die volgens mij groter zijn dan die bij ons. Later
    Caroline

  • 09 December 2014 - 12:48

    Joop:

    Tsja, het kan een drukvat van een compressor of cv zijn. In ieder geval iets waar onder druk iets in heeft gezeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Atherton

hans

Actief sinds 25 Okt. 2014
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 29249

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 18 Januari 2015

australie met de 2 dochters

Landen bezocht: