jappies op bezoek - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu jappies op bezoek - Reisverslag uit Atherton, Australië van hans zonneveld - WaarBenJij.nu

jappies op bezoek

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg hans

19 November 2014 | Australië, Atherton

hallo allemaal hier weer een update van mij. Vandaag was uitzonderlijk heet voor hier. Op de farm 33 gr. en dat op 1000 meter hoog. Ook hadden we bezoek vandaag van enkele verlate japannertjes. Ze waren gestrand met het vliegtuig op de weg hier naar toe. Ze zouden op de farm 2 dagen blijven maar dat werd dus 1 dag. We hebben ze dus maar rondgereden op de farm en Anne heeft ze een aussie maaltijd voor gezet. Meestal zijn het tweede of derde jaars highschool kids. Deze komen over voor een paar dagen max 5 om iets van australie te zien en te leren (tevens leren ze in hoe ze in het vervolg vakantie vieren, in 5 dagen alles in australie of europa zien) Hoe dan ook Warren heeft zijn speelgoed opgestart en hun laten zien hoe je een dam maakt. In 5 minuten natuurlijk. Heb er maar een foto van gemaakt. Corrie heb een ook foto gemaakt van je waterproject van de ponciates. Ze zijn nu tussen de 1.50 en 2.50 hoog. ook foto bijgevoegd.
Al met al een lekker dagje. Ga nu verder uitrusten.
Doei.

• 19 November 2014 - 16:29

Corrie:

Oh, ik zie het
    Die plantjes zijn aardig groot geworden ja

• 19 November 2014 - 17:00

Esther:

Whahaha ...ik zie het al...in dat meertje ga ik ECHT niet zwemmen.....
    Groetjes !!

• 21 November 2014 - 22:59

Carl:

Ha die Hans goed te zien dat je daar op dat heerlijke plekje op aarde al weer gewend ben. Zal regelmatig je verslagen en foto's bekijken.

een hardwerkende ambtenaar!

• 23 November 2014 - 08:14

Denise:

Brrr nee denk ook niet dat ik in dat meertje durf