klaar voor de reis - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van hans zonneveld - WaarBenJij.nu klaar voor de reis - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van hans zonneveld - WaarBenJij.nu

klaar voor de reis

Blijf op de hoogte en volg hans

31 Oktober 2014 | Nederland, Voorschoten

heb alles reeds een beetje op de rails staan. Als ik in Cairns aankom staat Warren mij op te wachten. Hij heeft tevens maar een avondje onbeperkt garnalen/mosselen en oesters eten geboekt in Charlie"s Place aan de Cairns boulevard. Hij vond het te ver naar huis rijden op een lege maag.
Zoals ik hem ken een gewone smoes.
Denise is bang dat zij niet genoeg plaats in haar koffer heeft voor al haar spullen. Heeft niet meer dan lichte kleding nodig daar is immers tropen.
Esther weet het nog niet, hahaha.
Over 2 weken ga ik op pad ik vind het heel erg en naar





voor degene die achterblijven!

  • 14 November 2014 - 18:13

    Alle:

    Vandaag heb ik je naar schiphol gebracht. pfff die is weg.
    geintje en ik hoop dat de reis goed verloopt en dat de gamba's overvloedig bij charlie"s place aanwezig zijn en geniet er maar van. spreek je maandag via skype en vind het wel kikke dat ik de eerste ben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorschoten

hans

Actief sinds 25 Okt. 2014
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 29238

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 18 Januari 2015

australie met de 2 dochters

Landen bezocht: